Regulamin   Galeria   Pomoce Naukowe   Wydarzenia   Prywatne Fora   Szukaj   Użytkownicy   Kalendarz 

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | R E J E S T R A C J A )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

>  Sala Prób W Lublinie, szukam miejsca na próby dla zespołu muzy

matisoundsystem
post 25/02/2008, 17:30
Post #1


Nowicjusz
*

Grupa: Użytkownicy
Postów: 2
Dołączył: 25/02/08, 17:27
Nr użytkownika: 7,282



Szukam juz od kilku miesiecy sali prob dla zespolu muzycznego w lublinie i nie moge znalezc. czy ktos moze wie o jakiejs? oczywiscie chodzi o zespol muzyczny.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Moonshield
post 25/02/2008, 18:37
Post #2


Devildriver
********

Grupa: Koordynator Moderatorów
Postów: 1,897
Dołączył: 23/09/06, 14:19
Nr użytkownika: 561
Kierunek: .
Rok: .
Tryb: .



spytaj w domu kultury na ul. peowiakow, ktos mi kiedys mowil, ze oni tam udostepniaja odplatnie jakas salke, ale nie jestem pewien

mozesz sie przejsc po sklepach muzycznych, tam wisi masa ogloszen roznych zespolow, mozesz wziasc namiary do tych kapel i spytac gdzie oni robia proby, moze sie ugadacie i bedziecie robic na zmiane w jednej salce a zaplata za salke rozklada sie na 2 kapele, zawsze to taniej smile.gif
pzdr i zycze owocnych prob smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 22/06/2018, 3:44

Copyright © 2006 - 2009 UMCS.net.pl
kontakt: umcs@umcs.net.pl | współpraca, patronat
UMCS.net.pl | unieważnienie małżeństwa | adwokat kościelny