Regulamin   Galeria   Pomoce Naukowe   Wydarzenia   Prywatne Fora   Szukaj   Użytkownicy   Kalendarz 

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | R E J E S T R A C J A )

2 Strony  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> IV rok Zapisy Na Kierunki, na które warto a które odradzacie ?

K@rolk@
post 11/01/2010, 19:15
Post #1


Weteran Forum
*******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 287
Dołączył: 28/01/08, 18:59
Nr użytkownika: 6,844
Kierunek: Prawo
Rok: IV
Tryb: stacjonarny
Akademik: stancja



Jak w temacie. Szczególnie interesuje mnie Prawo Spółdzielcze, Międzynarodowa pomoc prawna w sprawach karnych oraz Prawo dowodowe. Polecacie ? Odradzacie? Jakie są warunki i stopień trudności zaliczenia ? Z góry dzięki za odp.
A dla wszystkich niepoinformowanych zapisy ruszają dziś o 20:00 wink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
domin
post 19/01/2010, 16:31
Post #2


Nowicjusz
*

Grupa: Użytkownicy
Postów: 5
Dołączył: 18/01/07, 16:12
Nr użytkownika: 2,685
Kierunek: prawo
Rok: 1
Tryb: stacjonarny
Akademik: mieszkanie



spoldzielcze jak najbardziej polecam, warto sie zapisac zwlaszcza ze sebek kidyba chyba siedzi w hanowerze wiec nie bedzie z nim cwiczen:D natomiast dowodowe zdecydowanie odradzam...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Donia
post 25/01/2010, 22:17
Post #3


Student
**

Grupa: Użytkownicy
Postów: 47
Dołączył: 23/09/06, 17:27
Nr użytkownika: 564
Kierunek: Prawo
Rok: trzeci
Tryb: stacjonarny
Akademik: Ikar



A ja właśnie się wybieram na dowodowe, zobaczymy czy Prof. Kmiecik taki straszny jak mówią :-)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
madame_rue
post 26/01/2010, 12:04
Post #4


Władca Perły
****

Grupa: Użytkownicy
Postów: 77
Dołączył: 1/08/06, 13:36
Nr użytkownika: 248
Kierunek: prawo
Rok: 5
Tryb: stacjonarny



QUOTE(domin @ 19/01/2010, 16:31)
spoldzielcze jak najbardziej polecam, warto sie zapisac zwlaszcza ze sebek kidyba chyba siedzi w hanowerze wiec nie bedzie z nim cwiczen:D natomiast dowodowe zdecydowanie odradzam...
*



jak sebka nie ma, a w katedrze tylko jeszcze prof. cioch jest, to z kim te cwiczenia moga byc? (:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
studencik88
post 26/01/2010, 16:40
Post #5


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 489
Dołączył: 26/01/08, 15:39
Nr użytkownika: 6,793
Kierunek: prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



QUOTE(Donia @ 25/01/2010, 22:17)
A ja właśnie się wybieram na dowodowe, zobaczymy czy Prof. Kmiecik taki straszny jak mówią :-)
*



jesli wogóle uruchomią ten przedmiot - ostatnio patrzyłem - było zapisanych 19/250 osób biggrin.gif tongue.gif cool.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Donia
post 29/01/2010, 1:27
Post #6


Student
**

Grupa: Użytkownicy
Postów: 47
Dołączył: 23/09/06, 17:27
Nr użytkownika: 564
Kierunek: Prawo
Rok: trzeci
Tryb: stacjonarny
Akademik: Ikar



QUOTE(studencik88 @ 26/01/2010, 16:40)
jesli wogóle uruchomią ten przedmiot - ostatnio patrzyłem - było zapisanych 19/250 osób  biggrin.gif  tongue.gif  cool.gif
*




Poprawka - jest już 21 osób :-)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gemiss
post 15/10/2010, 14:15
Post #7


Władca Perły
****

Grupa: Użytkownicy
Postów: 102
Dołączył: 13/10/07, 11:28
Nr użytkownika: 5,808
Kierunek: Prawo
Rok: III
Tryb: stacjonarny



Mam pytanie czy mozna wypisać się jeszcze z przedmiotów kierunkowych, jeżeli tak to w jaki sposób.?? Z góry dziękuje za odpowiedź , pozdrawiam. mellow.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
madame_rue
post 15/10/2010, 16:22
Post #8


Władca Perły
****

Grupa: Użytkownicy
Postów: 77
Dołączył: 1/08/06, 13:36
Nr użytkownika: 248
Kierunek: prawo
Rok: 5
Tryb: stacjonarny



Musisz iść z podaniem do dziekana, bezpośrednio na konsultacje albo złożyc podanie w dziekanacie (choć w tym tygodniu dziekan nie miał czasu i od razu kazał wszystkim zostawić podania w dziekanacie)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jestem
post 20/10/2010, 12:32
Post #9


Nowicjusz
*

Grupa: Użytkownicy
Postów: 12
Dołączył: 8/02/10, 12:45
Nr użytkownika: 14,537
Kierunek: Prawo
Rok: IV
Tryb: stacjonarny



Czy to prawda, że IV rok nie musi chodzić na ćwiczenia z WKP?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Szajbinski
post 20/10/2010, 17:29
Post #10


Student
**

Grupa: Użytkownicy
Postów: 28
Dołączył: 12/01/08, 18:59
Nr użytkownika: 6,708



Czy to prawda, że IV rok nie musi chodzić na ćwiczenia z Wykroczeń i Karnego Skarbowego? Tak słyszałem...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Arek210
post 20/10/2010, 18:44
Post #11


Przyjaciel Forum
******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 194
Dołączył: 20/09/07, 10:50
Nr użytkownika: 5,238
Kierunek: Prawo
Rok: absolwent
Tryb: stacjonarny
Akademik: stancja



QUOTE(Szajbinski @ 20/10/2010, 18:29)
Czy to prawda, że IV rok nie musi chodzić na ćwiczenia z Wykroczeń i Karnego Skarbowego? Tak słyszałem...
*




Nie ,nie musi info od pani mgr od cwiczen,nie pamietam godnosci:)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
cogito
post 16/06/2011, 19:18
Post #12


Weteran Forum
*******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 281
Dołączył: 5/10/07, 23:35
Skąd: z Nibylandii
Nr użytkownika: 5,690
Kierunek: Prawo
Rok: IV
Tryb: stacjonarny



Co sądzicie o poniższych kierunkach:
Prawo Unii Europejskiej
Prawo upadłościowe
Jakieś problemy przy egz? Polecacie/odradzacie?


--------------------
"Przecież wśród wszystkich potworów smok jest chyba najwredniejszy, najokrutniejszy i najbardziej zajadły. Najbardziej wstrętny gad. Napada na ludzi, ogniem zieje i porywa te, no, dziewice."
Sapkowski
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dan
post 17/06/2011, 20:50
Post #13


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 484
Dołączył: 24/09/07, 16:50
Skąd: Lublin
Nr użytkownika: 5,327
Kierunek: Prawo
Rok: 2007-2012
Tryb: stacjonarny



W związku z pojawiającymi się pytaniami informuję, iż na kontach w systemie zapisów wskazujecie rok studiów, na którym będziecie w roku akademickim 2011/2012. Do tego roku odnoszą się przecież przedmioty, na które się zapisujecie.

dr Jakub Kosowski
Sekretarz
Wydziałowej Komisji Dydaktycznej


PRZECIEŻ TO NIE JEST PRAWDA !!! KTO TAK ZROBIŁ NA NIC SIĘ NIE ZAPISAŁ. Ktoś to może wyjaśnić bo będą zapisy na monografy i co wtedy mam zaznaczyć skoro teraz zaznaczaliśmy 4 rok to co na zapisy monografowe się to zmieni i trzeba piąty zaznaczać?


--------------------
In omnibus requiem quaesivi, et nusquam inveni nisi in angulo cum libro.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
RuDi
post 18/06/2011, 10:17
Post #14


Władca Perły
****

Grupa: Użytkownicy
Postów: 102
Dołączył: 28/09/07, 20:16
Nr użytkownika: 5,468
Kierunek: Prawo
Rok: IV
Tryb: stacjonarny



QUOTE(Dan @ 17/06/2011, 20:50)
W związku z pojawiającymi się pytaniami informuję, iż na kontach w systemie zapisów wskazujecie rok studiów, na którym będziecie w roku akademickim 2011/2012. Do tego roku odnoszą się przecież przedmioty, na które się zapisujecie.

dr Jakub Kosowski
Sekretarz
Wydziałowej Komisji Dydaktycznej
PRZECIEŻ TO NIE JEST PRAWDA !!! KTO TAK ZROBIŁ NA NIC SIĘ NIE ZAPISAŁ. Ktoś to może wyjaśnić bo będą zapisy na monografy i co wtedy mam zaznaczyć skoro teraz zaznaczaliśmy 4 rok to co na zapisy monografowe się to zmieni i trzeba piąty zaznaczać?
*



bez emocji i podniety. zobaczymy co sie stanie. Moze dr Kosowski zobaczy problem, albo ktos mu go przedstawi bo na pewno wiele osob tak zrobilo.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
oreada1989
post 18/06/2011, 10:38
Post #15


Nowicjusz
*

Grupa: Użytkownicy
Postów: 14
Dołączył: 7/10/08, 20:39
Nr użytkownika: 9,727
Kierunek: prawo
Rok: II
Tryb: stacjonarne



Ja zaznaczyłam rok, na którym jestem obecni (czyt. 3) i pojawiły mi się przedmioty, które mogę wziąć dopiero po 3. Jakbym była teraz na 2 i faktycznie musiała zaznaczyć 3 (znaczy się kolejny), to przecież nie miałabym na liście przedmiotów takich jak prawo podatkowe, postępowania odrębne itd.
Ale będę obserwować wątek, może ktoś coś jeszcze wyjaśni smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
netka
post 18/06/2011, 11:45
Post #16


Student
**

Grupa: Użytkownicy
Postów: 32
Dołączył: 4/10/10, 0:00
Skąd: Lbn
Nr użytkownika: 16,470
Kierunek: Prawo
Rok: II
Tryb: stacjonarny



QUOTE(oreada1989 @ 18/06/2011, 11:38)
Ja zaznaczyłam rok, na którym jestem obecni (czyt. 3) i pojawiły mi się przedmioty, które mogę wziąć dopiero po 3. Jakbym była teraz na 2 i faktycznie musiała zaznaczyć 3 (znaczy się kolejny), to przecież nie miałabym na liście przedmiotów takich jak prawo podatkowe, postępowania odrębne itd.
Ale będę obserwować wątek, może ktoś coś jeszcze wyjaśni smile.gif
*



Hej ja jestem na 1 i taki tez rok zaznaczylam. Pojawily mi sie przedmioty ktore moge wziac po 1 roku, dlatego zdziwlilam sie tym oficjalnym komunikatem. Slyszlalam ze dziewczyna ktora jest na 1 zaznaczyla 2 rok i pojawily sie jej przedmioty ktore moze wziac po 2 roku. Napsala do informatyka aby jej to zmienil z 2 roku na 1 i wtedy wszystko wrocilo do normy. Z drugiej strony jednak slyszalam ze ludzie ktorzy zaznaczyli rok wyzej mogli sie zapisac tylko na adekwatne dla swojego roku przedmioty. Mam nadzieje ze to sie wyjasni przed zapisami na monografy smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
xyzz
post 18/06/2011, 12:47
Post #17


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 616
Dołączył: 17/05/09, 23:28
Nr użytkownika: 11,939
Kierunek: prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



QUOTE(netka @ 18/06/2011, 12:45)
Hej ja jestem na 1 i taki tez rok zaznaczylam. Pojawily mi sie przedmioty ktore moge wziac po 1 roku, dlatego zdziwlilam sie tym oficjalnym komunikatem. Slyszlalam ze dziewczyna ktora jest na 1 zaznaczyla 2 rok i pojawily sie jej przedmioty ktore moze wziac po 2 roku. Napsala do informatyka aby jej to zmienil z 2 roku na 1 i wtedy wszystko wrocilo do normy. Z drugiej strony jednak slyszalam ze ludzie ktorzy zaznaczyli rok wyzej mogli sie zapisac tylko na adekwatne dla swojego roku przedmioty. Mam nadzieje ze to sie wyjasni przed zapisami na monografy smile.gif
*




z pewnością laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dan
post 18/06/2011, 13:16
Post #18


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 484
Dołączył: 24/09/07, 16:50
Skąd: Lublin
Nr użytkownika: 5,327
Kierunek: Prawo
Rok: 2007-2012
Tryb: stacjonarny



QUOTE(xyzz @ 18/06/2011, 12:47)
z pewnością  laugh.gif
*



Ktoś to ma naprawdę blisko do uczelni powinien przespacerować się do pokoju 104 tam po lewej. biggrin.gif


--------------------
In omnibus requiem quaesivi, et nusquam inveni nisi in angulo cum libro.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
rudolfook
post 18/06/2011, 19:17
Post #19


Przyjaciel Forum
******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 198
Dołączył: 11/09/07, 23:11
Nr użytkownika: 5,188
Kierunek: Prawo
Rok: 5
Tryb: stacjonarny
Akademik: Femina



ja nie moge zapisac sie na zaden przedmiot nie wiem czemu ale nie wyswietla mi sie nic po zalogowaniu probowalam na kilku komputerach ;/;/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dan
post 18/06/2011, 19:59
Post #20


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 484
Dołączył: 24/09/07, 16:50
Skąd: Lublin
Nr użytkownika: 5,327
Kierunek: Prawo
Rok: 2007-2012
Tryb: stacjonarny



QUOTE(rudolfook @ 18/06/2011, 19:17)
ja nie moge zapisac sie na zaden przedmiot nie wiem czemu ale nie wyswietla mi sie nic po zalogowaniu probowalam na kilku komputerach ;/;/
*



Wybacz może brak miejsc


--------------------
In omnibus requiem quaesivi, et nusquam inveni nisi in angulo cum libro.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Strony  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 18/01/2018, 3:58

Copyright © 2006 - 2009 UMCS.net.pl
kontakt: umcs@umcs.net.pl | współpraca, patronat
UMCS.net.pl | unieważnienie małżeństwa | adwokat kościelny