Regulamin   Galeria   Pomoce Naukowe   Wydarzenia   Prywatne Fora   Szukaj   Użytkownicy   Kalendarz 

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | R E J E S T R A C J A )

36 Strony  1 2 3 > » 

Aga Napisane: 9/05/2011, 18:26


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


poszlabym ale normy wzrostu nie spelniam:(
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #165889 · Odpowiedzi: 2 · Wyświetleń: 2,263

Aga Napisane: 9/05/2011, 18:22


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


chyba jak jest ciemno to one sa ladne;)
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #165888 · Odpowiedzi: 8 · Wyświetleń: 2,043

Aga Napisane: 9/05/2011, 11:14


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(Szajbinski @ 28/01/2011, 11:51)
AM, z naciskiem na panny przecudnej urody ?
*



tam chyba nie ma takich panien:D:D:D:D:D:D:D:D wiem co mowie
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #165837 · Odpowiedzi: 8 · Wyświetleń: 2,043

Aga Napisane: 12/07/2010, 0:56


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


i jeszcze to, tak w zwiazku z tematem
Po jakich kierunkach zostaniesz bez pracy
  Forum: Administracja - I rok · Podgląd postu: #144759 · Odpowiedzi: 6 · Wyświetleń: 3,151

Aga Napisane: 12/07/2010, 0:53


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


tak, 90% zajec jest tam, ja mialam jedynie lektorat z angielskiego i niektore monografy w domu studenta zaocznego a to jest max 10 min drogi stamtad.
jesli chodzi o studia to nie bylo czegos konkretnego co by mi sie nie podobalo, w zasadzie to wszystko bylo ok. dopiero potem przyszlo takie "male rozczarowanie". niby nie moge narzekac, bo prace mam, ale ciezko jest sobie cos znalezc, co by bylo naprawde satysfakcjonujace. przynajmniej jesli chodzi o miasto lublin. zarobki w tej branzy tez pozostawiaja wiele do zyczenia wink.gif i jakos nie przemawia do mnie tlumaczenie ze na poczatku zawsze tak jest ze sie zarabia marne grosze. po administracji ciezko jest sie nawet dostac na staz w fajne miejsce. pod pojeciem "fajne" rozumiem tutaj oczywiscie jakis urzad panstwowy, np urzad miasta (w tym wypadku lublin), do tego trzeba juz miec znajomosci. zeby isc do urzedu gminy we wsi tez trzeba miec znajomosci ale tam to akurat nie problem bo tam sie wszyscy znaja.
prawda jest taka ze jesli ktos jest w miare rozgarniety i przebojowy to zawsze znajdzie prace, po administracji, po politologii i innych kierunkach tego typu tez. ale wg mnie same studia byly ciekawsze niz to co sie robi po nich, bo prosze mi wybaczyc ale ta cala administracja jest po prostu nudna!! caly czas tylko papiery, formularze, drukowanie, wypelnianie, przekladanie, kserowanie itp itd itp. gdybym mogla wybrac jeszcze raz to uczylabym sie chemii i biologii i zostalabym dentystka, tak jak moja mama i tata chcieli smile.gif dopiero teraz sie przekonalam ze mieli racje biggrin.gif ale gdziez tam, wtedy administracja, politologia i inne "przyszlosciowe" kierunki byly na topie laugh.gif
  Forum: Administracja - I rok · Podgląd postu: #144758 · Odpowiedzi: 6 · Wyświetleń: 3,151

Aga Napisane: 11/07/2010, 21:40


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


na placu litewskim znajduje sie wydzial politologii, a wydzial prawa i administracji jest przy placu marii curie sklodowskiej 5, czyli obok rektoratu. a tak poza tym ja skonczylam i mowie Ci, nie warto tego studiowac. jesli chcesz sie pakowac w drugi kierunek na Twoim miejscu wybralabym cos porzadnego.
  Forum: Administracja - I rok · Podgląd postu: #144753 · Odpowiedzi: 6 · Wyświetleń: 3,151

Aga Napisane: 2/07/2010, 13:28


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


czemu zaraz desperat?? moze nie ma dziewczyny i wszystkie kolezanki zajete:)
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #144398 · Odpowiedzi: 3 · Wyświetleń: 1,998

Aga Napisane: 11/06/2010, 0:45


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


u mnie napieralski na 1, mikke na koncu:)
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #142732 · Odpowiedzi: 16 · Wyświetleń: 3,158

Aga Napisane: 4/02/2010, 16:40


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


moja kolezanka jest po studiach prawniczych na kulu, teraz przygotowuje rozprawe doktorska. oprocz tego prcuje na etacie i jakos sobie radzi, w kazdym razie nie slyszalam zeby kiedys narzekala. glodem nie przymiera i pieniedzy tez jej jakos nie brakuje.

jeszcze tego brakowaloby zeby komus wyplacac stypendia do 30stki. wg mnie uzyskanie tytulu magistra to taki moment w zyciu po ktorym kazdy powinien radzic sobie sam. 24lata to wiek w ktorym trzeba sie wziasc za jakas pozyteczna prace a nie dalej zyc na garnuszku panstwa. takze jesli chodzi o ten apel to ja jestem zdecydowanie na nie.
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #135759 · Odpowiedzi: 4 · Wyświetleń: 1,567

Aga Napisane: 22/01/2010, 2:03


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(Pieslav @ 3/12/2009, 2:01)
nowo otwarta 15 pozostawia pod tym względem wiele do życzenia
*


na grodzkiej 15 warzą piwko;) i jest nawet dobre:)
  Forum: Lokale w Lublinie · Podgląd postu: #134283 · Odpowiedzi: 64 · Wyświetleń: 18,491

Aga Napisane: 3/12/2009, 17:19


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(RodzynGaudenty @ 3/12/2009, 15:59)
chodzi o wymarzone miejsce do oddawania się uciechom cielesnym
*


czyzby tylko mnie sie to kojarzylo jednoznacznie?? ohmy.gif
  Forum: Lokale w Lublinie · Podgląd postu: #130680 · Odpowiedzi: 10 · Wyświetleń: 3,663

Aga Napisane: 16/11/2009, 23:32


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


legitymacja studencka = ubezpieczenie smile.gif
  Forum: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogólnie · Podgląd postu: #130000 · Odpowiedzi: 17 · Wyświetleń: 17,600

Aga Napisane: 9/11/2009, 3:31


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


ja bywam dosyc czesto, jedzenie jest pyszne i porcje ogromne przynajmniej jak dla mnie, po obiedzie tam jedzenie juz mam z glowy na caly dzien;D
  Forum: Lokale w Lublinie · Podgląd postu: #129738 · Odpowiedzi: 24 · Wyświetleń: 7,144

Aga Napisane: 8/11/2009, 23:43


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(kasiołek @ 8/11/2009, 16:40)
sympatycznie i smacznie jest m.in w magii

w magii jedzenie jest dobre ale porcje tam daja jak dla 10 latka, takze porzadnie to sie tam nie najesz;/


skoro 20 km to nie problem to na trasie z lublina do warszawy jest karczma BIDA, jak dla mnie to jest jedyny sensowny lokal (ok 15 km od lublina).

menu sprawdz sam;)
  Forum: Lokale w Lublinie · Podgląd postu: #129732 · Odpowiedzi: 24 · Wyświetleń: 7,144

Aga Napisane: 8/11/2009, 16:37


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


dobrze i po rozsadnej cenie?? chyba musisz sie udac poza miasto:D
  Forum: Lokale w Lublinie · Podgląd postu: #129716 · Odpowiedzi: 24 · Wyświetleń: 7,144

Aga Napisane: 24/07/2009, 23:04


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


jak tylko zaczynaly pojawiac sie problemy na mojej stancji to ja od razu mowilam wlascicielowi ze rozwazam mozliwosc wyprowadzki. nikt przeciez nikogo na sile nie trzyma, a fajna stancje mozna znalezc bez wzgledu na to czy aktualnie mamy pazdziernik czy styczen. raz sie tylko zdarzylo ze zdecydowalam sie wyprowadzic w srodku zimy, bo wlasciciel nie pozwalal otwierac okien zima, poniewaz stwierdzil ze za duzo bedzie placil za ogrzewanie bo kaloryfery maja specjalne czujniki:D zdarzylo sie nawet ze nie bylo nikogo z wynajmujacych, a on sam przyszedl wykonac jakas naprawe i przy okazji wszedl do naszych pokoi i pozamykal okna;/ poza tym w mieszkaniu bylo wiele innych rzeczy nie do zaakceptowania, ktore wyszly dopiero po jakims czasie od mojego zamieszkania tam. obejrzalam kilka mieszkan i pokoi i w koncu znalazlam fajne mieszkanie, wlasciciele dbaja jak o wlasne i naprawde ciezko znalezc takich ludzi w lublinie. zreszta sami powiedzieli ze jak place to mam prawo czegos wymagac. takze nie jest zle, troche cierpliwosci i dla kazdego sie cos znajdzie:)
  Forum: Stancje w Lublinie · Podgląd postu: #118908 · Odpowiedzi: 39 · Wyświetleń: 7,348

Aga Napisane: 12/07/2009, 0:50


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(mick @ 9/07/2009, 21:36)
Wszyscy moderatorzy i ludzie przechodzący ulicą niech czują się zaproszeni na parapetówkę w październiku, która zacznie się w bluesowy dzień na dole w Grolshu, a skończy u nas w mieszkaniu piętro wyżej.
*


czekamy na info na stronie glownej;)
  Forum: Stancje w Lublinie · Podgląd postu: #117822 · Odpowiedzi: 40 · Wyświetleń: 14,727

Aga Napisane: 27/06/2009, 14:59


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(sosen @ 24/06/2009, 17:54)
korzystne to jest ale dla wynajmującego i tylko dla niego. jest taka że na 99.9 procent nikogo nie znajdzie na wakacje a już na pewno nie na całe  mieszkanie.
*


nie wiesz chyba o czym mowisz, jesli mieszkanie jest ok to wszystkie pokoje wynajmie w 5 minut o kazdej porze roku.
  Forum: Stancje w Lublinie · Podgląd postu: #116722 · Odpowiedzi: 8 · Wyświetleń: 2,087

Aga Napisane: 25/05/2009, 21:33


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


a po co to odraczac w ogole;) bo ja nie widze sensu;)
  Forum: Wydział Prawa i Administracji UMCS · Podgląd postu: #112026 · Odpowiedzi: 43 · Wyświetleń: 24,929

Aga Napisane: 14/05/2009, 21:07


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


QUOTE(Ania_CK @ 13/05/2009, 14:31)

Nie znoszę BMW
*


jak dla mnie bmw i audi to najladniejsze auta.
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #111384 · Odpowiedzi: 30 · Wyświetleń: 6,904

Aga Napisane: 13/05/2009, 13:09


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


user posted image
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #111279 · Odpowiedzi: 30 · Wyświetleń: 6,904

Aga Napisane: 4/05/2009, 21:25


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


nie wiem jak u nas ale na medycznej maja rektorskie we czwartek i piatek z tej okazji wiec i u nas powinny byc, w koncu okazja ta sama:)
  Forum: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogólnie · Podgląd postu: #110848 · Odpowiedzi: 75 · Wyświetleń: 40,214

Aga Napisane: 2/05/2009, 21:02


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


Voila!
  Forum: Administracja Zaoczna - III rok · Podgląd postu: #110764 · Odpowiedzi: 63 · Wyświetleń: 46,623

Aga Napisane: 15/04/2009, 9:34


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


wow:D za takie grzechy to sie idzie do wiezienia:D musisz podniesc stawke, za 150 to nikt nie bedzie ryzykowal wink.gif
  Forum: Chemia · Podgląd postu: #110052 · Odpowiedzi: 11 · Wyświetleń: 3,439

Aga Napisane: 13/03/2009, 23:56


persona non grata
********

Grupa: Moderatorzy
Postów: 1,134
Dołączył: 26/03/06, 0:25
Skąd: Ze snu
Nr użytkownika: 20


na studenckie wydatki powinna wystarczyc karta kredytowa citibank silver, kredyt nieoprocentowany do 54 dni. interesujaca jest karta mbanku radosc zycia limit kredytu 5000 zl trzeba sie jednak wykazac minimalnym dochodem 1000zl/mc i do tego wpis w biurze informacji kredytowej ktory uzyskuje sie automatycznie po 6 miesiacach posiadania poprawnej relacji kredytowej z bankiem. karty studenckie np pko i mbanku to jest po prostu porazka, limit 500 zl w przypadku pko SA biggrin.gif i do tego trzeba posiadac konto minimum 3 miesiace i miec regularne wplywy:D smich.
  Forum: Studencki Hyde Park · Podgląd postu: #108461 · Odpowiedzi: 15 · Wyświetleń: 3,678

36 Strony  1 2 3 > » 

New Posts  Nowe odpowiedzi
No New Posts  Brak nowych odpowiedzi
Hot topic  Gorący temat (Nowe odpowiedzi)
No new  Gorący temat (Brak nowych odpowiedzi)
Poll  Sonda (Nowe odpowiedzi)
No new votes  Sonda (Brak nowych odpowiedzi)
Closed  Zamknięty temat
Moved  Przeniesiony temat
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 29/03/2017, 1:33

Copyright © 2006 - 2009 UMCS.net.pl
kontakt: umcs@umcs.net.pl | współpraca, patronat
UMCS.net.pl | unieważnienie małżeństwa | adwokat kościelny