Regulamin   Galeria   Pomoce Naukowe   Wydarzenia   Prywatne Fora   Szukaj   Użytkownicy   Kalendarz 

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | R E J E S T R A C J A )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

>  Jak Napisac Podanie O Wypisaniu Z Przedmiotu?, podanie do dziekana

Longer
post 7/03/2007, 16:57
Post #1


Nowicjusz
*

Grupa: Użytkownicy
Postów: 19
Dołączył: 1/11/06, 19:56
Nr użytkownika: 958
Kierunek: administracja
Rok: I
Tryb: wieczorowy
Akademik: stancja



siemanko!!!ja chcialbym sie wypisac z przedmiotu ogolnego.musze napisac podanie do dziekana o ten wypis. wie ktos moze jak to napisac???prosze o pomoc.z gory dziekuje i pozdrawiam
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
stiffer
post 8/03/2007, 1:17
Post #2


Przyjaciel Forum
******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 194
Dołączył: 30/11/06, 20:16
Skąd: Jasło
Nr użytkownika: 1,474
Kierunek: Prawo
Rok: absolwent
Tryb: stacjonarne
Akademik: burzuj



dolaczam sie do prosby. o ile takie wypisanie sie jest mozliwe wink.gif.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lady-m21
post 8/03/2007, 9:51
Post #3


Nowicjusz
*

Grupa: Użytkownicy
Postów: 3
Dołączył: 14/02/07, 9:52
Nr użytkownika: 3,180



nie mozliwe.
probowalam w tamtym roku.
a podanie-jak podanie-zwracam sie z prosba o wypisanie .... no juz zeby student prawa podania zwyklego nie umial napisac....wstyd!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Darth_Vader
post 9/03/2007, 0:56
Post #4


Student
**

Grupa: Użytkownicy
Postów: 38
Dołączył: 24/01/07, 0:10
Nr użytkownika: 2,804
Kierunek: Prawo
Rok: 4
Tryb: Stacjonarny
Akademik: Mieszkanie



możesz pisać tyle podań ile zapragniesz. jakkolwiek je umotywujesz i tak zostaną odrzucone przez dziekana N:)


--------------------
...To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć...
user posted imageuser posted image
user posted imageuser posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
p09v
post 9/03/2007, 21:17
Post #5


Weteran Forum
*******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 228
Dołączył: 27/09/06, 23:57
Nr użytkownika: 615
Kierunek: Prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



Panie Dziekanie prośbę ową motywuję chorobą smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miron
post 10/03/2007, 20:40
Post #6


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 574
Dołączył: 19/07/06, 16:44
Nr użytkownika: 217
Kierunek: ADMINISTRACJA
Rok: 3
Tryb: Stacjonarny
Akademik: Dom



QUOTE(p09v @ 9/03/2007, 20:17)
Panie Dziekanie prośbę ową motywuję chorobą smile.gif
*


heh przeczytałem Twój post "choroba" i spojrzałem na Gosiewskiego ubaw totalny biggrin.gif:D laugh.gif laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
p09v
post 10/03/2007, 21:31
Post #7


Weteran Forum
*******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 228
Dołączył: 27/09/06, 23:57
Nr użytkownika: 615
Kierunek: Prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



QUOTE(miron @ 10/03/2007, 20:40)
heh przeczytałem Twój post "choroba" i spojrzałem na Gosiewskiego ubaw totalny biggrin.gif:D  laugh.gif  laugh.gif
*



Widzisz, podanie było skuteczne skoro zaliczył te studia smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
maggie
post 10/03/2008, 10:17
Post #8


Weteran Forum
*******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 262
Dołączył: 30/07/06, 20:35
Nr użytkownika: 245
Kierunek: prawo
Rok: absolwent 2006-2011
Tryb: stacjonarny



jak kogoś interesuje tak wygląda wzór podania do dziekana, wisi przy pokoju informatyka

Załączona/e miniatura/y
Załączony obrazek


--------------------
user posted image

All animals are equal but some animals are more equal than others.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tatiana
post 10/03/2008, 19:43
Post #9


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 500
Dołączył: 11/11/06, 15:26
Nr użytkownika: 1,067
Kierunek: prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



QUOTE
nie mozliwe.
probowalam w tamtym roku.


QUOTE
możesz pisać tyle podań ile zapragniesz. jakkolwiek je umotywujesz i tak zostaną odrzucone przez dziekana N:)


Jak nie wiecie, do kogo iśc, to tak jest biggrin.gif
Z własnego doświadczenia wiem, że nie tylko dziekan N. może wyrazic zgodę.
Ale żeby nie było Wam za łatwo, poszukiwania takiej osoby pozostawiam własnej inwencji twórczej biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
aNthraxx
post 12/03/2008, 0:34
Post #10


Władca Perły
****

Grupa: Użytkownicy
Postów: 100
Dołączył: 17/10/06, 0:58
Nr użytkownika: 837
Kierunek: Prawo
Rok: L
Tryb: fajny
Akademik: Bronx



QUOTE(Tatiana @ 10/03/2008, 20:43)
Ale żeby nie było Wam za łatwo
*


O, koleżanka z serii "ja wiem, ale nie powiem". Miło powitać, nie martw się, na WPiA poznasz więcej osób takich jak Ty, żebyś samotna nie była, tylko uważaj, bo do swoich też tacy są hehe.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tatiana
post 12/03/2008, 17:25
Post #11


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 500
Dołączył: 11/11/06, 15:26
Nr użytkownika: 1,067
Kierunek: prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



Nie o to chodzi, że wiem ale nie powiem.
Ale najlepiej to miec podane na tacy biggrin.gif
Ruszyliby niektórzy dupska i pochodzili po wydziale, to może by się dowiedzieli biggrin.gif

Prawo studiujesz, własne inwencja naprawdę jest potrzebna biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
aNthraxx
post 12/03/2008, 21:39
Post #12


Władca Perły
****

Grupa: Użytkownicy
Postów: 100
Dołączył: 17/10/06, 0:58
Nr użytkownika: 837
Kierunek: Prawo
Rok: L
Tryb: fajny
Akademik: Bronx



spoko, bez urazy hehe
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
maggie
post 13/03/2008, 18:49
Post #13


Weteran Forum
*******

Grupa: Użytkownicy
Postów: 262
Dołączył: 30/07/06, 20:35
Nr użytkownika: 245
Kierunek: prawo
Rok: absolwent 2006-2011
Tryb: stacjonarny



a mnie pan dziekan N. wyraził zgodę na wykreślenie z monografu


--------------------
user posted image

All animals are equal but some animals are more equal than others.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kropek
post 13/03/2008, 19:07
Post #14


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 332
Dołączył: 17/09/06, 0:57
Nr użytkownika: 491
Kierunek: prawo
Rok: absolwent
Tryb: dzienne
Akademik: to tu to tam :)



jak chcecie taśmowo to do [...] jak w fabryce bach bach bach...

Tatiana dumnaś... siakaś. proponuję rozwinąć sie wszystkim w atrakcjach półmetkowych
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tatiana
post 13/03/2008, 23:15
Post #15


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 500
Dołączył: 11/11/06, 15:26
Nr użytkownika: 1,067
Kierunek: prawo
Rok: V
Tryb: stacjonarny



Nie bardzo rozumiem powyższy komentarz, nie ważne. A na półmetku mnie nie będzie biggrin.gif

I właśnie dlatego lepiej nie pisac na forum, do kogo ma się iśc, bo później z tego chodzenia nici wyjdą. Nie tylko studenci "funkcjonują" na forum ph34r.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kropek
post 14/03/2008, 11:51
Post #16


Pontifex Maximus
********

Grupa: Użytkownicy
Postów: 332
Dołączył: 17/09/06, 0:57
Nr użytkownika: 491
Kierunek: prawo
Rok: absolwent
Tryb: dzienne
Akademik: to tu to tam :)



przyznaję się do błędu. poprawiłem się. ale tak swoją droga. szkoda że cię na półmetku nie będzie smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:
 

Wersja Lo-Fi Obecna data i czas: 23/07/2014, 19:54

Copyright © 2006 - 2009 UMCS.net.pl
kontakt: umcs@umcs.net.pl | współpraca, patronat
UMCS.net.pl | unieważnienie małżeństwa | adwokat kościelny