Pomoc - Szukaj - Uzytkownicy - Kalendarz
Normalna wersja: Ogolny Temat Dla Studentow Wbinoz
Forum UMCS > Wydziały UMCS > Wydział Biologii i Nauk o Ziemi UMCS
Pages: 1, 2
Don_Bonjani
Witam biologów i innych studenciaków z BiBNoZ-u i dziwię się że nikt tu jeszcze nic nie napisał. Ja od wczoraj właściwie jestem studentem bioli, bo ogłosili listy. A tu cisza. Czyżby biolodzy byli mało az tak mało kontaktowi? Nieeeeeee no, nie wierze wink.gif Odezwijcie sie
mick
Jak dotąd promowaliśmy się na MFI, WPiA, Politologii i Ekonomii. Brakuje nam znajomych na Binozie. sad.gif Może coś podziałasz i sprowadzisz paru znajomych? Podejrzewam, że biolodzy są równie towarzyscy jak reszta.

Witamy na pokładzie. cool.gif
Hanta
Don Bonjani witam, witam nowy narybek serdecznie biggrin.gif
Całkiem fajne studia przed tobą. Ja juz niestety na forum "nielegalnie", bo edukację jakiś czas temu zakończyłam, tylko sentyment pozostał. Tym bardziej powodzenia życzę i kciuki zaciskam. Niech ci się na BiNoZ-ie dobrze wiedzie.
Acha ludzie oczywiście są kontaktowi w normie tongue.gif . A dlaczego na forum nikt jeszcze nie dotarł? Może z tego samego owodu co ja. Bo widzisz, u nas charakter wydziału taki trochę kameralnyjest, nie ma nas tylu co prawników czy politologów, więc znają się na ogół wszyscy osobiście i nie ma problemu z kontaktami w realu. Zresztą i ja dotarłam tu tylko dlatego że mi tak nagle tych pogaduch brakło hehe.
Pozdrawiam i dobrej zabawy życzę.
Ozman
hehehe nie moja iwna ja tutaj dopiero dzisiaj trafiłem ...bo daleka droga była najeżona niebezpieczeństwami biggrin.gif ......ale jak się będzie studiować geografie to trzeba się oriętować w terenie i przeć do przodu żeby rozkręcić nasz kameralny wydział smile.gif
krecik_1987